Retourvoorwaarden
Is je pakketje niet naar wens? Wat vervelend! Dit willen we natuurlijk snel voor je oplossen. Binnen 14 dagen na ontvangst kun je een product retourneren. Onze retourservice is mogelijk voor producten die voldoen aan de volgende voorwaarden:
- Het product is onbeschadigd.
- Het product zit (indien mogelijk) in de originele onbeschadigde verpakking.
- Het product is niet gebruikt.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Retourneren kan gratis via een PostNL servicepunt:
- Stap 1: Stuur een mail naar marketing@wetalent.nl of bel naar 088 2809000 voor het aanvragen van jouw retour. Vermeld in je mail jouw ordernummer. Wij sturen binnen 2 werkdagen een retourlabel naar je mailadres toe. Zo kun jij eenvoudig je pakketje retourneren.
- Stap 2: Pak jouw retour in. Zorg ervoor dat de artikelen die je retourneert (indien mogelijk) in de originele verpakking zitten zonder gebruikssporen. Plak het retourlabel op jouw pakket over je eigen adres heen.
- Stap 3: Overhandig je retour op een PostNL servicepunt. Je krijgt een ontvangstbewijs van PostNL. Bewaar deze totdat je retour geheel is afgehandeld. Zoek hier een PostNL servicepunt bij jou in de buurt. Jij bent verantwoordelijk voor het correct retourneren van het artikel.
Hoe lang heb ik om mijn bestelling te retourneren?
Volgens het herroepingsrecht heb je 14 dagen bedenktijd na ontvangst van je pakketje. Vraag binnen 14 dagen jouw retourlabel aan.
Wat moet ik doen als ik een beschadigd product heb ontvangen?
Mocht het onverhoopt voorkomen dat je een beschadigd product hebt ontvangen, dan horen we het graag. Neem contact op via de mail (marketing@wetalent.nl) en stuur een foto van het beschadigde product mee. Wij beoordelen jouw situatie en reageren binnen 2 werkdagen.
Mag ik bestelde producten uitproberen alvorens ze retour te sturen?
Uiteraard mag je de ontvangen producten even uitproberen zoals je dat in een winkel ook zou doen. Als we schade of slijtage zien waaruit blijkt dat meer is gebeurd dan enkel het product beoordelen, verminderen we het bedrag dat je terugkrijgt met de waardevermindering die hierdoor ontstaat.
Wat zijn de kosten voor het retourneren van mijn bestelling?
Het retourneren van onze producten is helemaal gratis.
Wat gebeurt er wanneer ik mijn bestelling heb geretourneerd?
Zodra je pakket bij de leverancier is, word je op de hoogte gehouden van het retourproces. We sturen je een bericht wanneer het retourpakket bij ons aankomt en wanneer jij jouw geld terugkrijgt. Bij ontvangst van je retourzending zullen we deze uiterlijk binnen 7 werkdagen verwerken en terugbetalen.
Hoelang duurt het voordat ik mijn aankoopbedrag terugkrijg?
Zodra we je retourpakket hebben ontvangen krijg je het bedrag uiterlijk binnen 7 werkdagen terug.
Vragen of opmerkingen
Heb je nog andere opmerkingen of vragen over het retourneren? Neem dan even contact met ons op via marketing@wetalent.nl.